Klantenservice

Jaarbestelling

Veelgestelde vragen over de jaarbestelling

Heeft u een vraag over het plaatsen van uw jaarbestelling? Kijk eerst even in onderstaande veelgestelde vragen. Staat uw vraag hier niet tussen, neem dan gerust contact met ons op.

Hoe kopieer ik een bestellijst naar een collega?

Naast het inkijken en kopiëren van bestellingen kunt u ook bestellijsten kopiëren naar collega's. Handig wanneer u eerst vanuit één account werkte en nu via verschillende accounts. Zo kunnen collega's werken vanuit vorige bestellijsten. Een bestellijst kopiëren naar een collega kunt u bij 'Mijn bestellijsten'.

  • Klik op het tandwieltje achter de bestellijst en vervolgens op 'kopie maken'.

  • U kunt de bestellijst een nieuwe naam meegeven (bijvoorbeeld; leerjaar 3 2019/2020) en vervolgens selecteren naar welke collega u de bestellijst wilt kopiëren.

  • Uw collega kan deze gekopieerde bestellijst terugvinden in Mijn Marsival - 'Mijn bestellijsten'.

 

Wat vul ik in bij 'kenmerk'?

Aan het einde van het bestelproces wordt u gevraagd om uw bestellijst een 'kenmerk' mee te geven. Vul bij het veld 'kenmerk' uw leerjaar in. Dit kenmerk vermelden we dan op de factuur en op de doos. Handig bij het uitpakken!

 

Wanneer wordt mijn jaarbestelling geleverd?

  • Heeft u uw jaarbestelling verstuurd? Wij proberen ervoor te zorgen dat deze binnen 10 werkdagen bij u op school is.
  • Wilt u graag een specifieke dag afspreken wanneer uw jaarbestelling afgeleverd wordt? Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Wij bespreken graag de mogelijkheden met u.
  • Wanneer u een specifieke dag heeft afgesproken dan kan uw jaarbestelling alleen tijdens werktijden worden afgeleverd. Helaas kunnen we geen tijdstip voor het afleveren van uw jaarbestelling afspreken.

 

Waar kan ik zien welke collega's kunnen bestellen via Marsival.be?

In de Mijn Marsival omgeving bestaat de optie Accountbeheer. Hierin kunt u als beheerder of administrator de gebruikers van uw organisatie instellen.


In bovenstaand scherm kunt u de persoonsgegevens wijzigen. Klik wel altijd op 'gegevens opslaan' onderaan deze pagina.
U kunt ook een bestaand account verwijderen, bijvoorbeeld wanneer een collega uit dienst gaat. Klik binnen de omgeving 'Accountbeheer' op het account van de desbetreffende collega. Onderaan deze pagina kunt u klikken op de knop 'Account verwijderen'.

 

Hoe voeg ik een (nieuwe) collega toe zodat hij/zij ook kan bestellen?

  • Klik rechtsboven in beeld op 'Nieuw account aanmaken'
  • Vul de gegevens in van de persoon voor wie u een account wilt aanmaken en klik onderaan de pagina op 'Account toevoegen'
  • Er wordt nu een email verstuurd naar het emailadres dat door u voor dit nieuwe account is ingegeven. Indien een reactie van de toegevoegde persoon uitblijft, kunt u de email opnieuw sturen.
  • Zodra de uitgenodigde persoon op de activatielink in de email klikt, kunt u deze terugvinden in uw accountbeheer-omgeving.
  • Vervolgens kan uw collega met het zojuist aangemaakte account inloggen. U kunt nu ook een eventuele autorisatie instellen.

 

Waar kan ik nakijken of het autorisatieproces goed ingericht is?

In de omgeving 'Accountbeheer' kunt u per gebruiker aangeven of u bestelling wilt autoriseren zodra deze boven een bepaald bedrag komt. Om hiervan gebruik te kunnen maken dient u onder 'Autorisatie' > 'Autorisatie beheer' eenmalig de contactpersonen die autorisaties mogen verlenen en de daarbij behorende bedragen in te geven.

Inloggen

Log in om een bestelling te plaatsen

  • Meer dan 70 jaar ervaring
  • Servicegericht team
  • Laagste prijsgarantie
  • Zeer ruim assortiment met oog voor kwaliteit